Συχνές ερωτήσεις - frequently asked questions:

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Σε περιόδους υψηλής κίνησης όπως για παράδειγμα τις εκπτωτικές περιόδους ή τις γιορτές, ενδέχεται να επηρεαστεί ο χρόνος της αποστολής. Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής κυμαίνεται μεταξύ 1-3 εργάσιμων ημερών, από την ώρα που θα λάβετε το αντίστοιχο email επιβεβαίωσης, ανάλογα πάντα και με την διεύθυνση αποστολής.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παράδοση στη διεύθυνση κατοικίας σας (1-3 εργάσιμες ημέρες) Επιλέξτε Παράδοση στο σπίτι ως τοποθεσία αποστολής στην ολοκλήρωση της αγοράς και βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση κατοικίας σας έχει επιλεγεί ως διεύθυνση αποστολής. Παράδοση σε εναλλακτική διεύθυνση (1-3 εργάσιμες ημέρες + 2 για τα νησιά) Επιλέξτε Αποστολή στο σπίτι ως τοποθεσία αποστολής στην ολοκλήρωση της αγοράς, ξεδιαλέξτε τη διεύθυνση που έχετε βάλει ως διεύθυνση αποστολής και επιλέξτε ή συμπληρώστε μία εναλλακτική διεύθυνση.

ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Στην Moracles συνεργαζόμαστε με τις ταχυδρομικές: ΕΛΤΑ κούριερ, acs, γενική ταχυδρομική.

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Όλες οι παραγγελίες επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής. Παράδοση στην κατοικία σας ή σε εναλλακτική διεύθυνση: τα έξοδα αποστολής είναι 3,00€. Εάν επιθυμείτε η πληρωμή σας να γίνει με αντικαταβολή το κόστος θα είναι +2,00€. Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 50€. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να παραδώσουμε το δέμα σας με τη μέθοδο παράδοσης που επιλέξατε, θα επιστραφεί αυτόματα στην Moracles.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Η επεξεργασία της παραγγελίας σας πραγματοποιείται άμεσα . Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας δεν θα μπορούμε να προβούμε σε καμία αλλαγή . Αυτό περιλαμβάνει αλλαγή της διεύθυνσης ή της επιλογής παράδοσης. Ωστόσο, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να υποβάλετε καινούργια, καθώς υπάρχει κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, που σας δίνει αυτή τη δυνατότητα. Συνδεθείτε στο “Ο Λογαριασμός μου” και βρείτε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σας στην κατηγορία “Οι Aγορές μου”. Εάν το κουμπί “Ακύρωση παραγγελίας “είναι ορατό, τότε μπορείτε να το επιλέξετε και η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα. Σε περίπτωση που το κουμπί δεν είναι ορατό, τότε είναι πολύ αργά για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, καθώς η επεξεργασία της έχει ήδη ξεκινήσει.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

Για να καταχωρήσετε τον αριθμό ΙΒΑΝ ενός τραπεζικού λογαριασμού σας, αρκεί να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στην Moracles και να επιλέξετε την επιλογή ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. Σημείωση: Γίνονται αποκλειστικά αποδεκτοί τραπεζικοί λογαριασμοί ελληνικών τραπεζών.

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑ

Δεχόμαστε κάρτες με τα σύμβολα MasterCard ή Visa. * Εάν εγκριθεί η συναλλαγή με πιστωτική κάρτα, το ποσό θα δεσμευτεί αμέσως και θα λάβετε επιβεβαίωση παραγγελίας στο email σας. Εάν η συναλλαγή της κάρτας δεν εγκριθεί, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας ή τον πάροχο της κάρτας εάν έχετε σχετικές ερωτήσεις.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Θα πληρώσετε όταν παραδοθεί το δέμα σας. Λάβετε υπόψη ότι δεν δεχόμαστε παραγγελίες αξίας άνω των 500 € για πληρωμή με αντικαταβολή. Θα πληρώσετε το ποσό (συμπεριλαμβανομένης της χρέωσης αποστολής) στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών που θα παραδώσει το δέμα σας. Σας συνιστούμε να έχετε το ακριβές ποσό διαθέσιμο για να διευκολύνετε τη συναλλαγή. Κατά την παράδοση του πακέτου, σε περίπτωση αντικαταβολής , ο ταχυμεταφορέας ενδέχεται να σας παρέχει τη δυνατότητα  πληρωμής  με κάρτα  σε ένα τερματικό μηχάνημα POS.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΣΦΑΛΗ;

Η Moracles εγγυάται ότι τα στοιχεία σας είναι απολύτως ασφαλή μαζί μας. Όλες οι πληροφορίες αποστέλλονται κρυπτογραφημένες ώστε να είναι εγγυημένη η απόλυτη ασφάλεια κάθε ευαίσθητης πληροφορίας.

ΠΟΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ;

Πληρωμή με κάρτα - γρήγορη και ασφαλής  Δεχόμαστε κάρτες με τα σύμβολα MasterCard ή Visa. Η κάρτα σας δεν χρεώνεται μέχρι η παραγγελία σας να αποσταλεί *. * Εάν εγκριθεί η συναλλαγή με πιστωτική κάρτα, το ποσό θα δεσμευτεί αμέσως και θα λάβετε επιβεβαίωση παραγγελίας στο email σας. Η κάρτα σας θα χρεωθεί όταν αποστείλουμε την παραγγελία σας. Εάν επιστρέψετε οποιαδήποτε προϊόντα, το υπόλοιπο θα επιστραφεί στην κάρτα σας. Εάν η συναλλαγή της κάρτας δεν εγκριθεί, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας ή τον πάροχο της κάρτας εάν έχετε σχετικές ερωτήσεις. Αντικαταβολή - πληρωμή με μετρητά κατά την παραλαβή του δέματός σας Πληρώνετε όταν παραδοθεί το δέμα σας. Πληρώνετε το ποσό (συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης) στον αντιπρόσωπο της υπηρεσίας ταχυμεταφορών που παραδίδει το δέμα σας. Σας συνιστούμε να έχετε το ακριβές διαθέσιμο ποσό για να διευκολύνετε τη συναλλαγή.

ΠΟΤΕ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;

Η κράτηση του ποσού στην κάρτα σας εκτελείται όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία. Η κάρτα σας θα χρεωθεί όταν αποστείλουμε το πακέτο σας.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ;

Το ωράριο λειτουργίας μας διαφέρει σε κάθε κατάστημα λόγω των νομοθετικών θεσπίσεων του εμπορικού ωραρίου της περιοχής που βρίσκεται το κάθε κατάστημα. Ωστόσο μπορείτε να ενημερωθείτε για το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος που επιθυμείτε παρακάτω:
Κατάστημα Μαυτομιχάλη 55:

Δευτέρα: 9:00πμ-15:00μμ

Τρίτη: 9:00πμ-14:00μμ & 17:00μμ-21:00μμ

Τετάρτη: 9:00πμ-15:00μμ

Πέμπτη:  9:00πμ-14:00μμ & 17:00μμ-21:00μμ

Παρασκευή:  9:00πμ-14:00μμ & 17:00μμ-21:00μμ

Σάββατο: 9:00πμ-15:00μμ

Κυριακή: ΚΛΕΙΣΤΑ

Κατάστημα Τσιμισκή 15:

Δευτέρα: 10:00πμ-18:00μμ

Τρίτη: 10:00πμ-21:00μμ

Τετάρτη: 10:00πμ-18:00μμ

Πέμπτη:  10:00πμ-21:00μμ

Παρασκευή:  10:00πμ-21:00μμ

Σάββατο: 10:00πμ-16:00μμ

Κυριακή: ΚΛΕΙΣΤΑ

Κατάστημα Κούσκουρα 10:

Δευτέρα: 10:00πμ-18:00μμ

Τρίτη: 10:00πμ-21:00μμ

Τετάρτη: 10:00πμ-18:00μμ

Πέμπτη:  10:00πμ-21:00μμ

Παρασκευή:  10:00πμ-21:00μμ

Σάββατο: 10:00πμ-16:00μμ

Κυριακή: ΚΛΕΙΣΤΑ